Wille har åkt på sin första förkylning

3kommentarer

Min lilla mini Pojke har åkt på sin allra första förkylning i sitt liv.Han verkar ta det med ro och är inte alls så gnälling som jag förväntade mig att han skulle vara.Jag har gett honom lite näs spray(för bebisar) och sugit  ut massa med snor med nässugen.Nässugen är inte så populär hos honom.Vilket jag kan förstå det kan inte vara så kul att ha något i näsan som man ogillar.Nu sover han i allafall så det måste hjälp honom på ett bra sätt.J ska köpa koktsaltlösning direkt efter jobbet åt W.

3 kommentarer

Ninni - Vimsiga mamman

29 Mar 2015 11:00

Ååh de e samma här :/ har dock inte vågar mig på sugen än, bara saltlösning :(

Svar: Jag vågade inte heller försöka på sugen först. Det var sambon som fick göra det dom första gångerna. Nu har jag gjort det så många gånger och Lillemannen mår bättre. Hoppas att det är bättre med din son
Carolina

Anonym

29 Mar 2015 11:15

Så söt liten pojke 😍

Svar: Tack ;-)
Carolina

Elena

29 Mar 2015 18:41

Hoppas han kryar på sig snart!

Svar: Tackar han mår bättre idag ;-)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej