Här kommer min förlossningsberättelse del 2

1kommentarer

Fredagen den 16/1 2015 kl:13.45 Min pappas fru måste tyvärr lämna mig för att åka i väg till vårdcentralen där hon själv har en viktig tid att passa.När klockan är 14:30 är jag öppen 7 cm och jag känner mig orkelös vill bara få det gjort.Efter en överkommelse så beslutade vi oss för att planera för en EDA som smärtlindring.Ni går det så pass fort att dom ringer och säger i från EDA.Jag har krysvärkar 15:19 och sambon försöker få mig lugn vilket inte går så bra då jag lyckades få i mig för mycket av luftgasen och svimmar av.Han ringer på klockan samtidigt som han skriker mitt namn.Han trodde att jag hållde på att dö stackan.Jag skriker att nu får dom fan med skära upp magen på mig och dra ut ungen.Jag vill hem och sparkar och slår ner allt som  finns i rummet för att det gör så förbaskat ont.Under tiden ser jag hur Sambon börjar bli hel vit i ansiktet så jag skriker att han ska ut från rummet.Min pappas fru kommer efter ett tag och tar över igen.Nu säger dom åt mig att krysta när värkarna kommer och att det är snart över.Visst det kommer aldrig gå över tänkte jag för mig själv och skrek att dom bara ljuger för mig hela tiden.Wille födds  fram klockan 15:34 :)Dom slänger fram honom hos mig och jag känner mig helt utmattad samtidigt som jag känner mig lyckligast i värden.
 

1 kommentarer

Anonym

10 Mar 2015 08:15

Tack för att du delar med dig :) kram Anna.O

Svar: Hade tänkt att skriva lite mer i Detaljer och så men W var vaken när jag skrev inlägget genom mobilen.Tack sj skanar dig:)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej