Gnäller skriker vägrar sova

0kommentarer

Jag är helt slutkörd och min största önskan är att få sova.Wille har inte sovit ordentligt på två dagar nu.Han somnar max i 10 minuter och  vaknar helt hysterisk.Dagen har bestått av gnäll som har över gott till skrik och totalt vägrar att sova.Jag har provat allt som jag kan komma på men inget duger för honom. Jag har tagit tempen på honom och hans temperatur är helt normal. Jimmie tog över när han kom hem från jobbet. Han var nöjd ett tag hos pappas famn och jag passade då på att försöka sova.Så fort jag la mig i sängen så började samma vissa om igen. J försökte också med allt möjligt utan resultat. Det är helt enkelt svårt att sova när man väl har avlastning men hör hur han skriker. Hans pyjamas vart genom blött på ryggen och därför får han ligga utan ett tag.Jag har nu en sovade bebis i soffan och jag hoppas att det håller i sig.Det är lika bra att försöka lägga mig bredvid honom om jag ska få sömn. 
 

Kommentera

Publiceras ej