Äntligen kom det bajs

0kommentarer

 Jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle bli glad av  det efterlängtade bajset.Lillamini pojken har försökt att bajsa sen i söndags utan resultat . Som mamma så skär det såklart i ens hjärta när man inte kan hjälpa honom. Vi har genomfört massage på hans lilla mage och cyklat med hans ben.Vi har gett honom minifom innan varje måltid som alla säger ska vara så bra. Dom har inte gjort någon som helst effekt under dessa dagar.Vi har kört febertermometern i rumpan.Igår kom sambon hem efter jobbet med Sempers mag droppar.Och det tog mindre än en timme efter att han fick dropparna så kom bajset ut :-) Jag var beredd på att åka in till akuten med honom.Nu är våran dag räddad.Nu håller jag båda tummarna på att han ska slippa att jobba för att kunna bajsa.

Kommentera

Publiceras ej