Detta med blöjor

3kommentarer

Hjärnan exploderar snar och jag blir inte smartare av mina tankar som jag behöver få ur mig.Jag har gått in på blöj ämnet som gör mig galen.Och nu när jag sitter här och ska skriva av mig blir allt bort suddat från min hjärna.Det finns ett stort utbud av blöjor och olika blöjmärken.Jag vill få både positiva och negativa kommentarer om alla blöjmärken och varför ni tycker som ni gör.Detta skulle underlätta för mig och få mig på andra tankar.Sen har jag en annan fundering också.Med största sannolikhet kommer ni att dum förklara mig och det får ni väl göra om det känns bra för er.Den största skillnaden är väl att det är så mycket fler människor som inte vågar ställa dessa frågor och håller dom inne i stället.Men jag är inte en av dom människorna som håller mina tankar inne utan frågar om det är något. Till frågan:.Ska man ha med sig egna blöjor till bb och hur många ska man ha med sig i såfall?

3 kommentarer

Mimmi

27 Nov 2014 20:42

Jag tycker om
Libero eller Willys egna märke! Pampers har läckt igenom på både Emilia och wilda.

pamela

03 Dec 2014 19:06

man får blöjor där men vi tog med oss iaf men det står på den här sidan vad man kan o ska ha med sig http://www.1177.se/Ostergotland/Fakta-och-rad/Behandlingar/Infor-forlossningen/

Svar: Tack så mycket ska kolla in sidan direkt :)
Carolina

Anonym

03 Dec 2014 19:07

nosotros använder de lo 2 pampers o libero jag tycker libero e bättre faktiskt

Kommentera

Publiceras ej