Den stora farliga Rottweilern

0kommentarer

varför kan inte människor sluta upp att ge Rottweilern och andra stora hundraser dåligt rykte?Bara för att någon/några har träffat en farlig sådan hund så behöver det inte betyda att alla är så.Många gånger så handlar dessa fördomar om de här underbara hundarna om okunskap.Hundar som hamna i fel händer är farliga eller rättare sagt det är människan som gör hunden farlig.Min rottis hamnade först i fel händer och varit utsatt för varnvård mm och jag är så tacksam att han vart räddad i tid.Valde att skriva lite om detta ämnet just för att vissa undrar hur jag kan låta min stora mördar hund leka med små hundar.Hur kan man kalla en hund för mördarhund som inte har mördat någon?Min tik som är papillon mix har uppfostrat min hane och hon är en riktig sur kärring.Kan lova er att hon kan bli mkt farlig hon med...
 
 Min tik stina på 11år och min hane på 2år tillsammans med lillasyrrans valp på 10 månader
 

Kommentera

Publiceras ej