å behöver man bara byta kläder

3kommentarer

Det är så underbart att komma hem vid fem och att det fortfarande är ljust ute då. Att komma hem och slänga av sig arbetskläderna och byta om för ett pass i skogen är inte så fel.Nu när jag sitter i svettiga träningskläder och med massa med barr i håret känner jag mig riktigt stolt över mig själv.Jag ska strax hoppa in i en kall dusch och sen njuta av lunget här hemma.Det är så tyst och skönt här ute på landet och det ända man hör är fåglarna som sjunger för en så vackert:)
 

3 kommentarer

linda

01 Apr 2014 19:05

jändran vilken mage fin är det magrutorna som har börjat synas

linda

01 Apr 2014 19:05

jändran vilken mage fin är det magrutorna som har börjat synas

Svar: Tack så mkt :) Ja det är mina magrutor som börjar komma fram lite
Carolina

linda

02 Apr 2014 18:39

tagit långt tid tränar du magen 3-5 dagar i veckan ?

Svar: Jag tränar mage och kroppen 4-5 dagar i veckan när jag är frisk :)
Carolina

Kommentera

Publiceras ej