Vad är det inte kärringen förstår`?

0kommentarer

 
När jag valde att lämna stan och flytta ut till landet så var det för att få lungt och ro.Jag har valt tidigare att inte skriva om detta men nu har det fan med gått för långt så jag kan bara inte låta bli. Vi har en kärring helvete som envisas med att gå på våran privata väg och genom våran tomt för att ta sig till skogen.Det finns en annan väg man kan ta sig till skogen som inte är privat och den känner hon till mkt väl.Hon säger att hon är hund rädd och  hon vet mycket väl om att det bor två st hundar här.Jag respekterar att det finns hund rädda människor i vårat samhälle. Men det jag har svårt med är när en människa gång på gång envisas med att gå upp hitt upp.
Vi har satt upp en skylt med varning att en Rottweiler bor här just för att slippa ha massa med folk. Jag börjar nu tro att hon går denna vägen bara för att jävlas med oss för varför skulle hon annars gå här om hon nu är så rädd?
Jag har pli på mina hundar och låter dom aldrig vara ute ensamma(ett undantag finns om jag måste gå in för att kissa) Kärringen var här för en halv timme sen igen och jag sa åt hundarna att lägga sig ner och vänta på att hon skulle gå förbi in i skogen,vilket hundarna gjorde.Men inte fan vart kärringen nöjd utan skrek åt mig att komma till henne och hon gav mig värsta utskällningen.Hon har ingen som helst rätt att klampa in hos oss och sen skrika på mig när det är hon som gör helt jävla fel.Jag har diskuterat så många gånger med henne innan och idag kände jag bara för att hålla min mun tyst och vände ryggen mot henne.Jag orkar verkligen inte lägga ner min energi på en sådan trög fattad människa som vägrar lyssna och som tror att hon har rätt i hela denna historian.Sambons bror var också här och hörde hur hon beteede sig mot mig och han trodde att jag skulle få mitt utbrott på henne vilken sekund som helst.Nej den människan ska inte få lyckas att förstöra min semester som jag har kvar.

Kommentera

Publiceras ej