idag blev jag åter påmind

1kommentarer

Som rubriken lyder så  blev jag idag åter påmind om min förra hund. Under promenaden hem från jobbet ramlar Rex baklänges med bakdelen.Där står  jag ensam på trottoaren med en stor hund som ligger ner och som inte kan ta sig upp på egen hand,samtidigt som jag håller min lilla  hund i koppel..Där står jag helt tyst med massa skräckbilder och skräcktankar som snurrar i huvudet på mig. Man känner sig både stor och liten på samma gång.Jag upplevde situationen ganska obehaglig men försökte hålla mig så lugn det bara gick. Den känslan går inte att förstå om man själv inte har vart där i samma situation.Jag känner mig ganska vilsen just nu och Jag fick en känsla bara, som jag kände att jag behövde skriva ur mig.Fick en känsla och en påminnelse om min förra hund Kingen :( kan bara vänta nu och ringa till veterinären i morgon som har stängt just nu tyvärr.
 

1 kommentarer

Kicki

29 Jan 2014 10:38

Men usch så jobbigt!!! fått något svar vad de är som e fel?...har han fått diskbråck eller nått sådant??...min rottistjej blev jättekonstig för 1,5 år sedan och gjorde oxxå nått liknande din och hon hade Anaplasma...fästingarna har ju funnits kvar länge då de inte varit kallt ute....hoppas du fått svar och krya på vovsen! styrkekram

Svar: Han har fått en inflammation i ljumsken och går just nu på metacam. Tyvärr måste jag ringa vete i morgon igen.För att han har ramlat igen och hans ögon vart konstiga ...Dom får göra en utredning på honom och fast ställa hur det kommer sig att han ramlar som han gör.. mvh carro
Carolina

Kommentera

Publiceras ej