nu e jag bara frustrerad

0kommentarer

 
Jag blir frustrerad och hittar ingenting att ha på mig på fredag när vi ska på sambons firmafest.Jag blir frustrerad när min hjärna tänker för mkt det är väl bara att slänga på sig ett par Leggings.För mig är det en stor grej för jag trivs inte alls att gå i Leggings eller i strumpbyxor.Jag vill kunna känna mig bekväm och fin på samma gång om ni förstår hur jag menar?Jag en bit på vägen på min resa så jag vet att jag inte kommer se ut såhär för alltid.Det kommer att bli kaos på fredag i sista sekunden om jag inte hittar något att ha på mig.Jag känner att det är bort kastade pengar att köpa ett par mamma jeans,när jag bara har en månad  och några dagar kvar tills jag är beräknad.Blir också galen av att min garderob ser för jävlig ut,ingen ordning alls där inne.Jag som älskar ordning och reda men jag orkar inte ta tag i det hela nu..

Kommentera

Publiceras ej