En liten uppdatering Ang graviditeten

0kommentarer

Tänkte uppdatera mig lite ang min graviditet för er som är lite nyfikna.I måndags var vi  hos Barnmorskan på en vanlig kontroll allt såg fint ut.Barnmorskan berättade att hon tror att våran lilla bebis kommer att komma tidigare än beräknad förlossning.Bebisen har lagt sig tillrätta och tryker på rätt mkt där nere. Barnmorskan tror att bebisen kommer komma senast nästa vecka.I förrgår hade jag värkar i stortsätt hela dagen och lite i går.Sambon är väldigt nervös och tror varje gång jag säger hans namn att vattnet har gått.Jag kan inte gå utanför dörren förrens sambon eller min svåger kommer och tittar till mig.Jag har en så länge gått upp ca 20 kg under graviditen och det börjar kännas av i ryggen mer och mer.Jag har väldigt svårt att hitta en bra sovställning som är skön att ligga i.Jag är mer pigg nu och håller tummarna på att bebisen vill stanna kvar inne i magen fram till efter nyårsafton i alla fall.Jag är inte den minsta nervös inför förlossningen men det kommer väl i sista sekunden.Sambon och min svåger har gjort upp en plan på vad dom båda ska göra när det väl är dags.Min svåger bor just nu här hemma eftersom att han ska vara hundvakt åt våra hundar när vi åker in till sjukan.Är det något särskilt ni undrar över min graviditet tveka inte att fråga.Har ingen ny bild på magen så bjuder på en gammal bättre än inget.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej