En resa med många nya upplevelser

3kommentarer

 Aldrig kunde jag ana hur denna resan skulle påverka mitt liv som det har gjort.En resa kan vara lång men kan även vara kort.Jag vet inte hur många resor jag sammanlagt gjort i mitt liv,denna resan är den underbaraste och spännade i mitt liv.Det finns många saker i livet som är svåra att sätta ord på,hur man än försöker förklara sina upplevelser är det ändå ingen annan som förstår och kan uppleva det på samma sätt som jag.Jag förväntar mig inte att andra ska förstå min största resa här i livet.För mig tog det själv ett tag att förstå att det ligger ett litet liv i min mage och att vi ska bli föräldrar :)Är både förväntasfull och rädd på samma gång så har nog alla  känt någon gång.
 
 

3 kommentarer

anna

31 Aug 2014 20:08

Grattis carro ;-)

Emma

31 Aug 2014 20:31

Grattis Carro och lycka till med allt! Kram från Emma och Ossi

Emma

31 Aug 2014 20:32

Grattis Carro och lycka till med allt! Kram från Emma och Ossi

Kommentera

Publiceras ej