Stadsträning med hundarna

1kommentarer

 
 Nu är jag och hundarna inne i stan och stadstränar innan det är dags att börja jobba. Bestämde mig  i morse för att åka in till stan tidigare än vanligt för att hinna med att träna hundarna. Jag har inget emot att det börjar bli ljusare på morgonen och att det fortfarande är ljust om kvällarna när man kommer hem.Måste bara tala om hur stolt jag är över min Rottis hane som sköter sig galant.Vi möte precis på två stora rottisar som kunde gå förbi min medans han låg där och väntade på ett kommando från mig:) Bor man på landet så får man helt enkelt se till att åka in till stan och stadsträna med hundarna lite då och då.Jag ska nog göra detta minst 3 gånger i veckan och få in det som en vana.Ska sitta kvar här ett tag och låta klockan ticka i väg ett tag innan vi rör oss i väg.

1 kommentarer

towe

04 Apr 2014 23:12

Hade varit mysigt och varit med er på morgon promenad i fina staden <3 saknar dig

Kommentera

Publiceras ej