På något märkligt sätt blev det fredagskväll ändå

1kommentarer

 Jag kanske ser glad ut på utsidan men det är INGENTING jämfört med hur jag mår på insidan i kväll.. Under 4 veckor har jag haft förmånen att lära känna två helt underbara tjejer som har haft sin praktik ute hos oss.Jag har lärt mig massor av saker som jag kommer att kunna använda mig av utav tjejerna. Jag har haft fyra underbara och speciella veckor med dom. Dom är trevliga och professionella samt helt underbara elever.Idag fick jag säga hejdå till dom för att deras veckor hos oss är nu tyvärr slut och det är dags för dom att åka hem igen :( Märkligt att man känner så stark band så fort som jag gjorde med dessa elever. Jag försökte att hålla tårarna inne för att inte vissa dom att jag var gråt färdig och gömma mig bakom tröjan men det funkade inte så jätte bra.Det kommer att kännas så tomot och tyst utan flickorna på måndag.Jag skulle kunna sitta här i en evighet och bara skriva och skriva men det skulle bli för lång tråkigt för er att läsa allt så jag väljer att avsluta redan här och nu.

1 kommentarer

anna

16 Apr 2014 10:21

usch vad jag saknar dig carro!

Svar: saknar dig med anna :(
Carolina

Kommentera

Publiceras ej