ibland blir det inte som man tänkt sig

0kommentarer

 
När livet inte blir riktigt som man har tänkt sig och man lyckas fånga det på bild dessutom så kan man inte låta bli att skratta lite extra åt det hela.Tänken från början var att få en bra bild på mig och syrrans döttrar.Det gick rätt bra i början fram tills att Angelina som satt längst upp på gungbrädan åker ner mot oss och alla vi åker av gungbrädan.Jag har haft en händelserik dag med barnen och dom har nog också haft rätt roligt här ute :) Jag frågade Nicole syrrans yngsta om vi fick köpa henne.Fick ett roligt svar på den frågan.Moster Carolina man kan inte köpa barn och det är förbjudet att göra det.Sen har jag redan en mamma och pappa det vet du väl redan.Ja så dum jag är som ställde en sådan dum fråga...

Kommentera

Publiceras ej