älskar att bo på landet

2kommentarer

Min dröm har alltid varit att bo i ett hus ute på landet och nu har den drömmen slagit in :) Jag kan inte riktigt få in i mitt huvud att drömmen gick i uppfyllelse. Det som saknas för att jag ska kunna blogga på som vanligt igen är att få ut datorn och internet. Bloggar lite då och då från mobilen vilket har lätt till att jag inte har pengar kvar på luren. Ja ni får helt enkelt ha tåla mord ett tag till. Ha en underbar Torsdagskväll gått folk för det kommer jag att ha :)
 

2 kommentarer

Linnea eldh

06 Oct 2013 15:45

Åh så fint huset har blivit, förstår att du är supernöjd!! Men en fråga, vart har ni köpt det där ljusa golvet? Så fint, vill själv ha det nu när vi bygger nytt! :) kram, saknar dig!!

Svar: Tack så mycket :) jag ska kolla med Jimmie vad det hette där vi köpte golvet så åter kommer jag till dig med ett mess
Carolina

Linnea Eldh

08 Oct 2013 21:00

Vad snällt tacks så mycket :D kram gör så.

Kommentera

Publiceras ej