Mobil bloggar från bråviken

2kommentarer

Söndagen är här och solen tittar fram ännu en dag här ute hos oss på landet:) Vi gick en promenad genom skogen och befinner oss nu nere vid sjön bråviken.Rex är helt till sig och springer runt som en galning medans Stina får vara kopplad.Lilla damen fick upp ett spår förut och tänkte sticka från oss därför får hon vara kopplad.Tyvärr så lämnade jag kvar min systemkamra i bilen och jag ställer mig själv frågan hur kunde jag vara så dum och lämna kvar den?Ni får helt enkelt nöja er med mina dåliga bilder som är tagna med mon mobil,det är bättre än inget i allafall.
 
 

2 kommentarer

Tommy

03 Mar 2013 13:19

SV: Tack så mycket!

Haha ja dom är roliga dom små liven ! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

03 Mar 2013 14:12

Vilket vackert väder ni har :)

Kommentera

Publiceras ej