Så många tankar o funderingar som snurrar runt i huvudet...

1kommentarer

Jag skulle lätt kunna dela med mig om mina tankar och funderingar men det är nog bäst att jag håller dom för mig själv. För är det något jag har lärt mig är det att man inte ska kasta sten när man sitter i glashus.
Det är så otroligt jobbigt att inte kunna säga sina åsikter och vara ärlig om vad man tycker,men som sagt bäst att hålla tyst i vissa fall.Nej jag får se om jag kan få ordning på mina tankar och funderingar och komma fram till något bra.Tills dess så får vi se om jag klarar av att hålla min mun stängd..

1 kommentarer

Mimmi

13 Mar 2013 17:27

Det är din sida, du skriver vad du vill här. Och är det någon som har problem med det så är det ju inte svårare än att klicka ner sidan, och inte besöka den igen :-) jag tycker du ska skriva dina tankar och funderingar här, det är väl hela grejen med att ha en blogg!! Ta hand om dig

Kommentera

Publiceras ej