Vi är ute på äventyr och utforskar världen

0kommentarer

Det viktigaste jag lärt mig är att sätta fokus på hundarna och behålla kontkaten med dom. Jag har varit ute mkt med hundarna dom senaste dagarna för att fokusera mig på något roligare än att gå runt och tänka på det negativa som har hänt. Att fokusera sig på hundträningen och ha roligt samtidigt med hundarna får mig att må bra. Vi har vart ut rätt mycket på nya äventyr och utforskat världen tillsammans. Jag tycker att man ska ta och passa på att göra allt möjligt med sina hundar nu när tiden finns till. Jag hinner i vanliga fall inte med att göra allt detta med dom eftersom att jobbet tar ganska mycket tid. Jag njuter för varje stund vi får tillsammans och vi har denna veckan och 3dagar nästa vecka kvar innan semestern är slut.

Kommentera

Publiceras ej