Jul. 18, 2013

0kommentarer

Idag är det väldigt varmt ute och jag kan inte sitta inne i en varm lägenhet det går bara inte. Jag är ute  med min  Rottis hane och går i ett lagom tempo för hans skull. Ibland när vi är ute och går kan jag riktigt känna hur folk tittar konstigt på mig. Vissa skriker för fullt och undrar om jag klarar av att hålla den farliga hunden.  Vilken farlig hund skriker jag tillbaka...För det första så är inte min hund farlig på något sätt och för det andra så skulle jag väl aldrig i hela mitt liv ge mig ut med en stor farlig hund som jag inte orkar hålla. Sen så finns det folk som kommer fram och ger mig beröm över att jag har så bra pli på min hund. Det är det som gör mig glad.För visst blir man ju glad om någon kommer fram till en och berömmer något?

Kommentera

Publiceras ej