Tråkigt eller tråkigt

1kommentarer

Jag har så jävla lång tråkigt och det finns fan med inget att göra.Det blir inte bättre heller av att Jimmie sitter inne i vardagsrummet och ser en tråkig film.Jag vill hitta på något skoj att göra och inte bara ligga här och glo,det har jag gjort tillräckligt i 3 långa veckor(när jag var sjuk) Jag skulle fan med ha stannat kvar ute på landet.Jag åkte ju hem för jag trodde att jag skulle ha tvättstugan men en viss herre hade ju inte bokat en tid idag som han sa utan det är ju på måndag vi ska tvätta.Nej allså är det verkligen till låtet att ha så här tråkigt som jag har?

1 kommentarer

tooä

13 Jan 2013 16:24

Synd, stackars carro !!
Ska vi ta någon utav helgdagarna som kommer under nästa vecka till att ses ?! Ta långpromenad som förr och mysa oss bort lite ?! :) pusss pusss <3

Svar: ja det tycker jag verkligen att vi ska ta och göra
Carolina

Kommentera

Publiceras ej