Nu vill jag ha sol och värme

1kommentarer

Jag börjar eller har rättare sagt tröttnat på denna vinten som inte alls har vart den bästa.Jag skulle inte klaga om vinten hade vart så bra som alla andra år.Men denna vinten har jag vart sjuk till och från vilket tar på mina krafter.Nu har jag fått sjukanmäla mig igen från jobbet eftersom att min feber inte vill ge med sig.Jag gick tross allt till jobbet i måndags och i tisdags fast att jag hade feber vilket kanske inte var det smartaste precis.Nu hoppas jag att våren kan komma snart med sol och lite värme så kanske man slipper denna skiten.Jag skulle kunna ge vad som helst för lite sol och värme :) Men tills dess får jag nöja mig med lite minnes bilder från förra året.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

01 Feb 2013 04:48

Jag vill också ha sol och värme! :)

Kommentera

Publiceras ej