Ett liv utan mobilen är inget roligt liv

0kommentarer

Jag är inte den som klagar över att inte ha en mobil som funkar i vanliga fall. Men bor man ute på landet och jobbar ute på landet så är en mobil ett måste för min del. Min mobil dog i går och den vill inte ta emot laddningen och jag har nog aldrig känt mig så hjälp lös utan den. När man är ute på landet så kan det vara skönt att kunna ha koll på vad klockan är och kunna ringa till någon när man är pratsugen. Idag fick jag jobba utan mobilen och det gick väl bra men jag fick springa runt och fråga mina kollegor hela tiden vad klockan är. Nu har jag i alla fall lånat en mobil utav min pojkväns bror som är likadan som min egna. Men det suger att jag inte kan komma in på min  Instagram  som jag är van vid :( Här sitter jag och gnäller och tycker synd om mig själv fast att jag vet att det finns andra som har det värre. Men jag kan inte låta bli att tycka synd om mig själv som är besatt utan vissa grejer på mobilen.

Kommentera

Publiceras ej