Det bästa med mitt jobb är

0kommentarer

Det bästa med att jobba som jag gör är att dagligen få träffa trevliga människor/hundar och även lära känna så många nya människor/hundar.Det är roligt att lära känna nya människor som har samma intressen som en själv har. En av personerna jag lärt känna under dessa få veckorna kommer att vara min vän för livet hoppas jag. Jag har mitt drömjobb och jag nått dit jag drömt om att komma i karriären. Om det är något jag rekommenderar starkt så är det att man engagera sig när man kommer ut till oss på praktik.
 
Denna tjejen har verkligen gjort det och har inte varit feg för att ställa frågor  och visat att hon brinner för att lära sig mer om hundar. Hon var riktig duktig redan första dagen när hon kom till oss men hon har samtidigt lärt sig mycket.:)Jag finner inga ord för hur underbar denna tjejen är och jag kommer sakna att ha henne som sällskap .Jag hoppas att vi kan hitta på olika aktiviteter som vi båda är intresserad av på fritiden fram över .Jag har valt att kalla henne tjejen  just för att hon kanske inte vill att jag skriver ut hennes namn. Jag skulle kunna sitta här och skriva ett helt av 4 papper för hur jag känner för denna människan men jag känner att jag avslutar här redan.
 
 

Kommentera

Publiceras ej