Jag söker ett starkt och hållbart halsband/koppel

1kommentarer

Ska det vara så svårt att få tag i ett starkt och hållbart koppel och halsband? Idag fick Rex följa med mig till jobbet och han vart överlycklig och rätt som det var gick halsbandet sönder.För några veckor sen lyckades han att ha sönder kopplet också.Ändå så sa jag att jag var ute efter ett bra halsband och koppel som ska hålla åt en stor kraftig rottwailer hane,när jag var i väg till djuraffären.Det är inte så att han drar och håller på utan han hoppar och stegrar i mellanåt och det är då skiten går sönder.Det är inget kul att behöva slänga ut massa med pengar åt något som sen inte håller.Det är bara ren tur att han inte är hundagressiv och att han sticker i väg när han kommer lös.Nej nu måste jag verkligen få bra tips på vart man kan köpa båda delarna och som håller.

1 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

11 Apr 2013 20:03

Jag har halvstryp på mina läderhalsband och har aldrig råkat ut för att det har gått sönder.

Haken på ett koppel gick sönder en gång, men annars har jag klarat mig bra!

Antar att du kanske haft otur! :/

Svar: Jag har kedja på rex och det är just en kedja han har lyckas ha sönder för mig:( Men nu har jag hittat ett bra koppel och halsband som håller..
Carolina

Kommentera

Publiceras ej