Idag var det dags för Cykeln premiären

0kommentarer

Idag ringde klockan extra tidigt än vad jag är van vid bara för att jag skulle hinna med att rasta hundarna innan jobbet.I vanliga fall så följer dom med mig till jobbet och får då en promenad till jobbet.Men nu är båda mina hundar sjuka och jag kan inte ta med mig dom då.Så denna veckan kommer dom att få stanna hemma med husse och få vila upp dig.Vilket innbär att jag måste gå upp en halv timme tidigare än vanligt denna veckan.Idag tog jag fram min cykel och Cyklade ner till jobbet allså är min Cykel premiär avklarad:) Det var inte alls jobbigt att cykla ner till resecentrum eftersom att det är mest ner förs bakar men att Cykla hem var dess värre jobbigare än jag trodde att det skulle vara.Jag kom hem genom svettig över hela kroppen så en dusch fick det blir på en gång när jag kom hem.

Kommentera

Publiceras ej