Va fan är det med en del människor?

2kommentarer

Det är uppenbart att än är inte sista idioten född.Åhh det bara kokar inom mig just nu.Finns det något som retar mig så är det människor som fullkomligt medvetet provocera någon av mina hundar. På promenaden hem från jobbet går jag förbi karlssons kafe där en kille sitter när på knä och jag håller mina hundar intill mig.Vet ni vad fan människan gör? Han drar i Rex koppel och Rex vänder sig om och kollar på honom.Han försöker att utmana Rex och låsas morrar,det var nästan som att han försöker göra så att Rex ska bita honom.
 
Jag lyckades dra bort Rex där i från innan han lyckades provocera honom.Dom som känner mig vet mycke väl att jag inte kan hålla min käft stängd när det väl gäller.Sjävlklart så ska idioten låsas att han inte förstår vad jag säger.Och idioten som gör detta förtjänar att bli hundbiten Så han verkligen lär sig en läxa. Tyvärr är det vi som drabbas i slutändan om hunden biter någon.Bäst att jag avslutar redan här innan jag skriver något jag kommer att ångra sen.
 

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

18 Oct 2012 20:53

Hade det hänt min schäfertik hade han blivit biten direkt - och jag hade gärna betalat böterna!

Svar: Jag tycker inte att en sådan pucko är värd det besväret.Sen så önskar jag att mina hundar kunde markera och varna såna puckon att inte komma nära.Hur fan tänker vissa människor?
Carolina

Anonym

18 Oct 2012 21:57

Hade någon trigga uppoch provocerat min hund hade han bittit personen
ifråga utan tvecka och jag skulle tycka
att det är mer rätt än fel.
tyvärr fins det puckon över allt

Svar: Nu i efter hand önskar jag att Rex kunde markera och varna i dioten att inte "kom inte nära.Om någon provocera en hund så den blir arg är det ändå vi som åker på allt skit i slut ändan vilket jag tycker är helt fel.
Carolina

Kommentera

Publiceras ej