stått vid vedklyven hela dagen

1kommentarer

Jag har stått ute hela dagen och kapat ved åt oss.Jag kan lova er att jag har alla mina 10 fingrar kvar:) Det känns i ryggen att man har stått upp hela dagen och kapat veden.Jag har inte bara kapat veden utan slängt in allt som gick i garaget och det som inte fick plats under taket la jag ute så länge i en stor hög.Det var så skönt att slippa regnet för en gångs skull.Älsklingen och Elekrikern har vart inne i huset och fixat med allt.Snacka om att dom fick en chock när dom kom ut och fick se hur mycke ved jag hade kapat.Nu är jag svin trött och det känns som att jag kommer somna vilken minut som helst.

1 kommentarer

Anonym

23 Oct 2012 19:45

att hålla på med veden är väl ändå killar jobb.

Svar: Nu får du ta och förklara dig vad du menar?Vi är 2 som ska bo där ute och det är väl inte bara killen som kommer frysa i vinter?
Carolina

Kommentera

Publiceras ej