hundslagsmål mellan tikar

0kommentarer

Satt hemma hos svärmor i hennes kök och käkade lite mat när det helt plöstligt smällde till mellan min tik och hennes tik.Det var inte så lätt att komma åt dom för att sära på dom eftersom att dom bråkade under köksbordet och plus att min hane tror att dom leker och vill vara med dom.Så det första var att försöka flytta bordet så fort som möjligt samtidigt som man ska få bort Rex så man kan sära tikarna.Dom som har sätt ett hundlagsmål mellan tikar vet hur svårt det kan vara att sära dom från varandra.Svärmor lyckades till slut att sära på dom medans jag står och håller Rex.Min tik Stina springer i väg och gömmer sig medans svärmors hund är kvar i köket.Som tur var så hann vi stoppa bråket innan någon av dom vart allvarlig skaddad.Vad det var som utbrött slagsmålet har jag ingen anning om.

Kommentera

Publiceras ej