modellandet..

0kommentarer

 Förra året fick jag en förfrågan om jag ville prova på att vara modell för en dag.2veckor efter förfrågan så fick jag prova på att vara modell för en dag tillsammans med min storasyster och min ena lillasyster.Det roliga var att jag även fick förfrågan iår igen för någon vecka sen.Kände då att jag inte skulle hinna med att jobbb och ta hand om hundarna och samtidigt som jag behöver ta det lungt i mellanåt.
 
Nu idag ringde min andra lillasyster och undrade om jag ville vara med och vara modell för en dag tillsammans med henne och storasyrran.Min lillasyster hade inte ålden inne förra året och jag lovade att tänka på saken tills i morgon.Visste det skulle vara svin kul att få vara modell för en dag igen men det värsta är att man kommer därifrån så sent.Det känns så dumt att säga i från nu när hon har ålden inne men samtidigt måste jag tänka på vad jag känner.Nej detta är något jag behöver tänka på över natten.

Kommentera

Publiceras ej