gipsa taket i hallen

0kommentarer

  Nu är äntligen taket  gipsat och klart i våran hall.Det var verkligen jobbigt och det  beror ju  en hel del på att jag inte är så lång och får stå på en pall jävel.Gipsskivan ska vi inte heller glömma bort som väg fan med mer än mig själv.Min pojkvän som är ganska lång tycker att det ser jätte roligt ut när jag står på pallen men måste ändå stå på tå för att nå upp.Jag vet inte hur många gånger jag kände idag att jag ger fan med upp och skiter i detta.Men det är bara att hålla masken och göra sitt bästa för mer kan man inte göra.Trodde ärligt talat att jag skulle börja gråta i slutet för att det vart så tungt och jobbigt för mig.Tog 3 st bilder med mobilen ska försöka komma i håg att ta med mig systemkamran i morgon och ta bättre bilder.

Kommentera

Publiceras ej