Det var kärlek vid första ögonkastet

2kommentarer

Jag vet att den dagen jag bestämde mig för att ta över Rex är en av dom bästa dagarna i mitt liv.Det var kärlek vid första ögonkastet den kärleken går inte att beskriva med ord.Jag förstår inte hur en människa kan vara så elak mot ett djur.Det gör så ont i mitt hjärta när jag tänker på hur Rex vart behandlad sin första tid i livet.Underbarare och gladare hund har jag inte träffat på som har haft det så svårt som han har haft det innan.Jag är verkligen tacksam över att det vart vi 2 till slut.
 

2 kommentarer

Anonym

21 Nov 2012 19:27

Han är så lyckligt lottad att ha dig som matte:-)

Svar: Å vad glad jag blir tack så mycket :)
Carolina

Anonym

21 Nov 2012 22:19

kan ni flytta in i dec kanske 24 dec det är väl en bra julklapp

Svar: Tyvärr kommer vi inte att hinna att bli klara till jul :(
Carolina

Kommentera

Publiceras ej