Det skär i mitt hjärta

0kommentarer

Jag skulle precis klä på mig ytterkläderna och gå sista promenaden med hundarna då jag hör skrik.Jag hör hur en hund skriker av ren panik och hur människor skriker på varandra.Kände att det är något som inte står rätt till så jag väntar ett tag med att gå promenad med mina hundar.Jag hörde att en tjej skrek släpp hunden den är liten för fan och hur en kille säger att hund fan ska fan lära sig en läxa.Det slutar inte där utan det håller på ett bra tag.Jag har aldrig i hela mitt liv känt mig så hjälp lös som inte kan göra ett piss.Jag har precis lyckas att lungna ner mina hundar som stressade upp sig av allt.Som tur är så är polisen utanför mitt sovrumsfönster nu och tar hand om det hela.Det skär verkligen i hela mitt hjärta när ett djur blir misshandlad och jag inte kan lägga mig i

Kommentera

Publiceras ej