Nej ni får inte hälsa på mina hundar

1kommentarer

Hur gör ni när alla man möter på ska envisas med att hälsa på er lilla valp?En del människor frågar ju inte änns om det är oki innan dom är framme med sina händer.Blir tokig på folk som inte kan vissa någon som helst respekt i huvudtaget.Ska det vara så svårt att fråga om man får komma fram och hälsa?Jag vill inte att någon av mina hundar ska hälsa på okända människor eller hundar.Det kanske låter barnsligt i vissas öron men får mig är det allvar.Jag vill inte ha hundar som ska hoppa och tro att alla vill hälsa på dom.Jag har ju bara haft Rex på prov men idag vart allt klart och jag är ny ägare till honom och kan bestäma över honom som jag gör med min tik Stina.

1 kommentarer

Anonym

31 May 2012 18:56

Jag har alltid sagt i från direkt för jag anser att mina hundar varken behöver eller vill hälsa på allt o alla o är det så att någon bara rusar fram så har jag sagt till eller sagt att du springer inte fram för mina hundar ska inte hälsa på allt o alla..Min mor sa till en gubbe en gång som alltid envisades med att hans o min mors hund skulle hälsa o leka, min mor sa i från till honom o då kom han med svaret "att klart dom ska hälsa dom vill ju det" Min mors svar blev vill du att alla ska springa fram o hälsa o leka med dig när du är ute o går i lugn o ro..Gubben sa inget o gick sen med sin hund.

Lycka till!

Kommentera

Publiceras ej