Vi är helt utslagna

1kommentarer

jag ligger helt utslagen i soffan med datan i knät och läser lite olika bloggar. Hunden har slocknat i sin ena hundbädd,tänker inte väcka henne utan där får hon ligga och sova.Hon har hålligt i gång rätt mycke ute på jobbet med alla olika hundar.Min hund hjälper till med olika saker och framför allt osäkra hundar med dåligt självförtroend att få bättre självförtroend.Därför brukar vi kalla min vovve för terapihunden ute på jobbet.Vi har haft tur med vädret idag hela dagen ute på jobbet och hoppas att det fortsätter hela veckan.I morgon är vi lediga från jobbet(jag och hunden) så det blir en sovmorgon för våra del.Nej nu orkar jag knappas hålla ögonen öppna så ska väl stänga av datan och lägga mig god natt sov gott.

1 kommentarer

Emelie - Modell och kläddesigner med 3 egna företag

14 Mar 2012 00:53

Med mig med :)



Sugen på en tävling?

Startade precis en tävling på bloggen där du kan vinna din egen personliga almanacka! :D

Ta gärna en titt och var med! :D



Ha en underbar onsdag!

Kommentera

Publiceras ej