bildbomb på djuren

0kommentarer

Idag hade jag med mig min systemkamra till jobbet och passade på att ta lite foton på djuren på min Lunchrast.Vissa av djuren ville vara med på bild medans andra var lite svårare att fånga på bild.

Vi har sex stycken kanniner på jobbet men det vara bara 2stycken som ville vara med på bild.

Getterna var lite lättare att sammarbeta med och dom ville gärna mysa och vara med på bild.

En av hönerna ville vara med på bild medans dom andra sprang och gömde sig.

Till slut lyckades jag få en bild på våran bruna höna

En av dom 2 katterna satt och myste i solen.Ser tyvärr inte någon skillnad på katterna för dom ser likadana ut båda 2.

shetlandsponnyn Wille

Sist men inte minst bome som tycker att jag stör när han är upptagen med att äta.

Kommentera

Publiceras ej