Ovälkomen förkylning

0kommentarer

Om den dumma bakterien som har satt sig på min kropp ändå är för dum för att fatta att den är ovälkomen,så kommer det nog inte att bli lätt att bli av med den heller.Jag hatar att vara genom förkyld och känna mig slö i kroppen. Jag önskar verkligen att det fanns ett bra sätt att gömma sig för förkyldningen.Det verkar som att det är bara att gilla läget och se glad ut.Jag har jobbat  som jag ska och jag känner att det var lika bra det.Jag klarar inte av att bara ligga hemma och tycka synd om mig själv.Jag skulle igentligen ha en körlektion i morgon men ringde och sa i från om den också.Fan allså känner mig bara så himmla seg och irriterad.När jag väl blir förkyld så lyckas det alltid slå  på fel tillfälle.Och jag som har asma blir jätte dålig och jag tror att feben börjar smyga sig fram också för den delen.

Kommentera

Publiceras ej