Det är nu dags att varva ner

0kommentarer

Min arbetsdag är slut och det är dags att varva ner,vilket är jätte svårt för min del.Jag måste försöka att koppla av och njuta av min ledighet och bara ligga och vila.Det finns en del saker som är jätte svårt för min del, och en av mina största problem är att jag inte kan inte komma till ro trots att jag är supertrött.Det är lätt att tro att så fort en människa berättar om ett problem eller något som är besvärligt så ska man komma med en lösning på det hela.Jag har försökt att gå till botten med problemet genom att pröva och testa olika lösningar men inte hittat någon lösning ännu.Det bästa är alltså att testa sig fram och inte ge upp för till slut måste jag hitta en lösning.Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite ur trafikboken innan jag går ut sista promenaden med hunden.I morgon hoppas jag att jag får sova ut på min lediga dag.

Kommentera

Publiceras ej