Det jag hatar mest av allt

5kommentarer

Är folk är otacksamma och nedvärderande mot en.Folk som beter sig som skit mot en ska fan med ha skit tillbaka. Jag menar verkligen inte att alla ska tycka om mig men man kan åtminstone svara på en fråga man ställer personen i fråga.Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad har jag fått lärt mig i allfall.Jag hatar när jag pratar med en och den inte svarar utan bara vänder ryggen till och går det finns inget värre i mina ögon.Jag behövde bara få skriva av mig en snabbis och det käns redan mycke bättre.

5 kommentarer

Emily

19 Mar 2012 20:21

haha. vem var de då

Emelie

19 Mar 2012 22:39

Det gick inget bra. Vet inte ens om jag får ett G.. :(

Emelie- Modell, kläddesigner och driver 3 egna företag

20 Mar 2012 10:06

Vad tycker du om mina spetsklänningar,

är ljusblå eller rosa finast? <3

emily

20 Mar 2012 23:09

ahaha bra ;)) Puss love you!

BM

20 Mar 2012 23:42

Loke tackar och bockar :)

Kram!

Kommentera

Publiceras ej