20120321

2kommentarer

Gud vad skönt att för en gång skull få sova ut utan att klockan ringer.Jag vart rätt chockad när jag vaknade och kollade på klockan.Jag måste ha sätt fel och kollade igen på klockan det stämmer jag hade inte sätt fel klockan var 9.15.Det var bara att gå upp från sängen och klä på sig och gå ut på en lång promenad med vovven.När vi kom ut så vissade sig att solen var framme och vem blir inte glad av att solen är här?Har precis slängt i mig lite frukost och ska strax hoppa in i duschen.

2 kommentarer

|| mannen som kan prata om hundar ||

21 Mar 2012 12:07

Så skönt att du fick sova ut ordentligt! :)



Sv: Ja, det är verkligen märkligt att det ska daltas så med våldtäktsmännen! :S

tooä

21 Mar 2012 12:39

Gud vad avundsjuk jag blir. skulle också villja ta en långpromenad med er i detta fina väder ! Imorgon är det eller ska va den varmaste dagen hitils!! Wumderbart :) ha en fin dag ! Puss

Kommentera

Publiceras ej