Nä det är verkligen inte min dag i dag

0kommentarer

Jag satte i gång 2 st maskiner nere i tvättstugan innan jag stack i väg för att hämta Rex.När jag har hämtat honom sitter jag och väntar på älsklingen som ska komma och hämta upp oss med bilen.Jag satte mig på gräsmattan utanför max med båda hundarna och efter 45 min tröttnade jag på att vänta.Jag började gå hemåt då ringer min pojkvän och undrar vart jag är.Bilen hade tydligen strulat och blinkers funkar inte på bilen så han är nu i väg och fixar med det.Jag lämnade hundarna hemma för att gå ner till tvättstugan och ta ut kläderna ur tvättmaskinen och lägger in lite i Torktumlaren.Tror ni inte att torktumlaren också håller på att jävlas med mig?Vad mer kommer ske den närmaste timmen?Jag säger bara att detta är verkligen en piss dag.Tandvärk har jag också för den delen efter tandläkarbesöket.

Kommentera

Publiceras ej