Jag vill åka och bada

1kommentarer

Att slänga sig i en sjö eller en älv någonstans skulle inte sitta helt fel.Jag har inte tagit åres första dopp ännu och det måste jag få göra snart.När det har vart fint väder ute har jag så klart inte kunnat bada för att jag har haft lingonveckan och när man väl är ledig så har det vart skit väder.Jag hade lätt satt mig bakom ratten och kört i väg till något bad ställe om jag hade haft körkort.Min pojkvän är ute på landet och fixar ordning bilen till morgon dagens student.Han kommer att lämna kvar bilen ute på landet och får skjus in till stan av min farbror.Vi kommer att vara utan bil fram till lördagkväll så jag kan ju glömma att vi kommer vi väg någonstans.

1 kommentarer

tooä

14 Jun 2012 22:46

Sötisnos, ta cykeln till ågelsjön :) saknar dig !!

Kommentera

Publiceras ej