Fotboll fotboll fotboll det var ett jävla tjatade

0kommentarer

 Det verkar som alla förutom jag sitter bänkad framför tv:n och ser på fotbollen.Jag är ingen människa som kan sitta fast limad i soffan och se på folk som springer runt och jaggar en boll.Förstår mig verkligen inte på vad det är som är så kul med att se fotboll på tv:n.Jag och älsklingen har vart tillsammans i 9år och han har aldrig haft ett intresse över att se skiten,men nu den senaste tiden sitter han fast limad framför tv:n och se på skiten.Jag ligger här i sängen ner bäddad tillsammans med min gammel tik Stina och myser.Jag undrar när halv leken är för då har Jimmie lovat att vi ska gå sista promenaden tillsammans med hundarna.Nu ska jag fortsätta att mysa med Stina medans Rex ligger och tuggar på ett hundben i sin bädd.

Kommentera

Publiceras ej