Sådana människor skulle inte ha hand om levandes varelser i huvudtaget.

0kommentarer

Hur i helve** kan flygplatspersonalen se på detta och låta paret gå ombord på flyget? Det kan väl inte vara svårt att vägra checka in paret? Går paret vidare till flyget ringer de väl till gaten och förvarnar? Det verkar inte bara som att föräldrarna är totalt ansvarslösa,flygplatspersonalen måste också ha en skruv lös.En del människor har många skruvar som sitter lösa och då får man ta konsekvenserna när det händer såna här saker.Om man nu har sprat pengar till denna resan rätt länge varför kollar man inte upp allt innan man reser i väg?Att dra iväg och lämna barnet på flygplatsen är liksom inget alternativ,även då får man ta konsekvenserna som blir.Nej jag blir så arg när jag bara tänker på att vissa som har barn borde inte få vara mamma/pappa.Jag blir mer arg när jag tänker på denna stackars lilla flickan,Bäst att jag avslutar här innan jag skriver något jag kommer ångra.
 
http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article15170205.ab

Kommentera

Publiceras ej