Nu är vi hemma igen efter en heldag med sol och bad

0kommentarer

Efter att ha lämnat hundarna hos svärmor och ätit frukost packade vi in oss i bilen och åkte till Motala badadet.Eller rättare sagt min lillasyster Maggie och pappas fru hämtade upp mig.Pappa och dom har en Tradition och det är att dom åker ditt varje år och det har dom gjort sen jag var liten skit unge.Jag har inte följt med dom ditt på ca 12 år, det var verkligen på tiden om man säger så(pappa var dock inte med eftersom att han befinner sig i spanien)
 
vi har tillbringat hela dagen med att sola och bada och bara njutit av värmen:) Älsklingen och lillebror och hans tjej kom ditt efter jobbet.Jimmie den lilla badkrukan kännde inte änns på vattnet utan solade och drack sina öl.Jag och kusinerna,mina syskon,farbror är inte badkruckor så vi passade på att vara i vattnet i mellan åt.Jag har precis duschat av mig och ska väl strax lägga mig är svin trött redan.
Jag och älsklingen
Min farbror gömmer sig under handduken ett tag
MiN Fina  kusin Johanna

Kommentera

Publiceras ej