Härliga dagar ute på landet

0kommentarer

Jag har haft några riktigt mysiga dagar ute på landet tillsammans med hundarna och släkten.Jag och hundarna åkte ut till landet i Torsdags kväll efter jobbet.I fredags kväll kom min faster och kusinerna ut till landet och hållde mig sällskap.Vi hade det riktigt mysigt på fredags kvällen och vädret var på topp.Älsklingen var på firmafest så han sov hemma i lägenheten men kom ut till oss på lördags eftermiddagen.
 
Just av den anledningen har jag inte kunnat blogga på några dagar.Idag har vädret vart helt galet sol regn sol regn sol regn.När det var uppehåll passade jag på att gå i skogen med Rex.Vi körde lite sök i skogen och han var svin duktig för sin ålder.Han verkade tycka att det var kul med sök så vi kommer nog att köra det och lite spår fram över.Dock måste jag hitta selen som ligger nere i källaren bland allt skit.
 

Kommentera

Publiceras ej