Hade bestämt mig för att överraska min bästavän på hennes födelsedag

0kommentarer

Jag hade bestämt mig för att överraska min bästavän som fyller 23 år idag.Jag och min tik gick hem till henne för att gratta henne utan att hon visste om att vi skulle komma.Vi hade köpt med oss en liten tårta för att firra henne lite.Tanken var att jag skulle ringa på henne sen gömma mig och när hon sen skulle öpnna dörren får hon syn på Stina(min tik) så skulle jag hoppa fram.Tyvärr sket sig överraskningen eftersom att hon tydligen var kvar på jobbet:( jaja det är sånt som kan hända.Tanken var god och det är huvudsaken tycker ja.
Stina kollar ut från hennes trapp för att kolla om hon kunde se Towe där någonstans.
 
Jag får väl helt enkelt säga grattis här i genom och hoppas att du får en underbar kväll gumman min.

Kommentera

Publiceras ej