Grattis lillebror

0kommentarer

God morgon gott folk:) Jag vill ta och börja med att säga grattis till min stora lillebror Daniel som fyller ett år äldre idag.Tycker inte alls att det var länge sen han sprang runt med blöja och napp i mun.Jag och älsklingen har beställ efter en present åt honom.tyvärr har den inte kommit ännu:( Vi får ta och hoppas på att den har kommit tills fredag för då ska vi fira honom.Till något helt annat:
 
Fy fan vad irriterade det är när man har semester och vill sova ut så ringer grannes jävla väckaklocka som bor över mig.Det är en sak om den ringer ett tag men det hållde i gång i 45 min,kan lova att jag var nära på att gå upp till grannen och ringa på.Det var tydligen inte bara jag som retade mig på klockan för min andra granne ringde på grannen och bad honom att stänga av den.Klockan började ringa vid 7 i morse ända fram till 7.45 och då kan ni säkert förstå att man blir förbannad.

Kommentera

Publiceras ej