Min fina lilla Prins har åkt hem

0kommentarer

Jag har haft min lilla fina prins här hemma(systerson) som jag har passat medans syrran och hennes sambo flyttade.Vi har haft en rolig hel dag och nu har syrran precis vart här och hämtat honom.Jag skulle nog behöva ta barnvagnkörkort för det gick knappas att komma fram någonstans med all snö på marken.Ni kan ju tänka er hur roligt det måste ha sätt ut när vi var ute och gick.Min hund fick damp och sprang runt barnvagnen hundra varv och där står jag och försöker få henne lung.När jag lyckades lungna ner hunden så fastnade vagnen och där står jag som ett pucko och med hund,barn och barnvagnen.Jag lyckades till slut på något sätt att komma i väg och det var bara att ta det lung och försöka köra så bra som det går.Jag fattar inte hur ni med både barn och hund klarar av att vara ute i  snön och gå.När vi kom in från den jobbiga promenaden så käkade vi lite mellanmål och sen så sjöng vi lite tillsammans.Min systerson är så duktig på att prata för sin ålder och han är en helt underbar på alla sätt.Jag kommer att sova skönt i natt kan jag lova er.


Joel älskar att äta bannan

Joel vart överlycklig när han fick se grodan på tv:

Kommentera

Publiceras ej