Jobbat hela dagen ute i regnet

0kommentarer

Idag har jag jobbat nere på djursidan och det var jätte länge sen jag var där och jobbade.Det spöregnade fram till luchen och jobba ut i spöregn är kanske inte det roligaste precis men det är bara att jobba på.Jag kan lova er att jag var kall och blött från fötterna uppåt.När man jobbar som djurvårdare så får man räkna med att bli blött och skitig.Djuren ville inte vara ute så mycke när regnet ösade ner på marken och det var inte så lätt att städa hos dom när dom gärna vill vara med i ett hörn.Lyckades få några bilder på några av djuren när det var uppehåll från regnet.Jag fick sluta lite tidigare än vanligt så jag kunde få komma hem och byta till torra kläder.Dock funkar det inte att ladda upp dom bästa bilderna så ni får helt enkelt nöja er med dessa bilder så länge.

Kommentera

Publiceras ej